Artis mana masuk Nite Market~

 Hola sayang semua.... Sihat tak? hurmmm  rindunya nak menulis... Al-maklum la cibuk telah melanda diri ini... Dengan nak exam lagi Nak prepared for konvo lagi...hurmmm... Pusing kepala saya... ^_^

Tengok Title diatas [ ARTIS MANA MASUK NITE MARKET] haha... Nak story la nie..

Bermulanya kisah disuatu petang khamis...Kononya petang yang dihiasi dengan angin sepoi-sepoi language lew..
Biasa lew petang khamis,kawasan rumah saya mula sesak dihujani orang ramai berpusu-pusu ke pasar malam... Saya pun join la with my mum... Jalan punya jalan nampak la ada seorang mamat nie hensem la jugak... Aik! Camera?? ada Shooting kew?? Pelik juga..

Terkejut juga sebab ada ramai orang yang mengelilingi sesuatu objek ini...yang merupakan manusia... Artis kew? Takkan artis masuk pasar malam kat kola kedah kowt....  Alamak! saya kenal artis tu sebab saya selalu tengok dye kat tv.... BOB LOKMAN mai kola kedah!! hahaha dan mengedarkan risalah P?? ok! saya tak mahu teruskan ayat itu... Fine! next year kita nak mengundi kan so saya tahu kenapa dorang berbuat demikian..

Rimas saya.... Nak berjalan pun susah sebab ramai sangat yang nak autograf.... Ada pakcik tu tanya saya... " adik tengok tu... Dorang tu nak autograf bob lokman...adik tak nak kew? Rugi ooo.... " Dan saya membalas dengan senyuman comel serta berkata " tak rugi pun pakcik bukan dapat pahala pun.... kalau nak badan berpeluh boleh la..." haha... jahat kan saya..

p/s sowi sawi~

No comments:

♥ Copyright© All Rights Reserved mowinkglory.blogspot.com ♥